Další pokus o obnovu?

24.12.2013 17:45

VAROVÁNÍ: Tento Template "rozbil" web, takže užitečnější než navigace nahoře je mapa stránek, najdete ji úplně dole v zápatí

Pokud toto čtete, tak s tím nic neudělám...

Takže shrnu to, Club Penguin mě zase začíná bavit a tak si říkám, že bych se mohl pokusit tento web obnovit, tento článek nebude pouze o CP samotném, takže pokud vás nezajímá můj pohled na věc můžete přestat číst. Tento článek bude rozdělen do několika částí a nejspíše bude dlouhý, takže doufám, že tu nemáme Template, který nezobrazuje celý příspěvek na hlavní stránce.

To co vím z hlavy o historii webu

Tento web začal jako Kubassův projekt, na který přizval nejprve Penga368 a potom mě, kde Pengo byl Admin a já ještě v té době moderátor. To byly dobré časy, Kubass byl Admin CZ, Pengo Admin SK a já Moderátor CZ. Potom se to nějak přeměnilo
 

Můj pohled na věc

Takže jak víte Kubass psal článek, že web skončil, ale potom psal článek, že odjel do Itálie, zde je to za prvé
1) K čemu nám je informace o odjezdu admina webu, který skončil?
Tak a teď poslední kapitola
 

Jak jsem se vrátil k CP

Začalo to v Prosinci 2013 o vánočních prázdninách, bratr Patabr hrál s kamarádem Tanr98 a já jsem dostal chuť udělat CPMV (Club Penguin Music Video) a tak jsem se přihlásil a hrál s nimi a pak jsem využil bug v CP abych se dostal do starého VR Roomu a začal hrát mise a našel jsem to, co mi dělalo CP zábavným. A tak tu teď píšu článek černý na bílým
P.S. Děkuji za přečtení
P.P.S Zajímavost: Tento článek byl napsán o Vánocích
Odeslal Misabr (alespoň myslím)